Authentic Beauty Movement w centrum uwagi

Authentic Beauty Movement w centrum uwagi

Czym jest autentyczność? Dowiedz się więcej o nowej marce, wyjątkowym ruchu i wartościach które nam przyświecają

HISTORIE

Poznaj ruch Authentic Beauty Movement i doświadcz go wszystkimi zmysłami. Wejdź do przestronnego berlińskiego loftu, którego jasne, w większości białe wnętrze urozmaicone jest pięknymi roślinami, drewnianymi stołami, dzierganymi pufami i pastelowymi barwami związanymi z Authentic Beauty Concept. Poczuj teksturę nowych produktów oraz ich niezwykłe zapachy, skosztuj welcome drinków przygotowanych ze składników stanowiących podstawę receptur kosmetyków i poznaj twórców oraz ambasadorów ruchu.

W taki sposób można streścić zaproszenie do udziału w premierze linii Authentic Beauty Concept i #authenticbeautymovement

Prawdziwy świat Authentic Beauty Concept

Ponad 100 gości – przedstawicieli prasy i influencerów – postanowiło dołączyć do ruchu i odkryć nową markę produktów do pielęgnacji i stylizacji włosów oraz związane z nią wartości i przekonania. Pierwszym etapem spotkania była podróż przez cztery strefy doświadczeń inspirowane głównymi filarami Authentic Beauty Concept oraz wartościami ruchu #authenticbeautymovement.

Strefa poświęcona czystym recepturom koncentrowała się na zmysłach: odczuwaniu konsystencji produktów poprzez dotyk, wdychaniu zapachów opracowanych przez domy perfumeryjne oraz oglądaniu różnych etapów procesu pozyskiwania kluczowych składników z wykorzystaniem ultradźwięków i destylacji pary wodnej. Konsumenci zaczynają przestrzegać innych zasad dotyczących konsumpcji i dbania o urodę, co prowadzi do bardziej ogólnych zmian dotyczących zachowań konsumenckich. Receptury produktów Authentic Beauty Concept są czyste, wolne od szkodliwych substancji i opracowane z wykorzystaniem starannie wyselekcjonowanych wegańskich składników. Powstały w odpowiedzi na nowe wymogi klientów oraz zostały przedstawione i omówione podczas wydarzenia. Było ono także okazją do odkrycia minimalistycznych materiałów wysokiej jakości przeznaczonych do użytku w salonach fryzjerskich. Materiały są inspirowane wzornictwem skandynawskim i zostały opracowane w celu poprawy wrażeń klienta z wizyty w salonie.

Klienci przychodzący do salonu pragną kompleksowego zabiegu, który pozwoli im oderwać się od codzienności. Taką możliwość daje im Memento – moment warty zapamiętania. Rozwiązanie pomaga przeprowadzić konsultację z klientem, zmieszać esencję z maską i starannie nałożyć kosmetyk w taki sposób, aby zabieg przyniósł jak najwięcej korzyści. Zaproszeni goście mogli też całkowicie oderwać się od codzienności dzięki sesji medytacji. Wrażenie odizolowania od pełnego bodźców świata zewnętrznego zostało dodatkowo spotęgowane dzięki użyciu tak prostych narzędzi jak opaska na oczy i zatyczki do uszu. 

Po zakończeniu wydarzenia Hester Wernert-Rijn i Linda Shalabi opowiedziały o swojej wizji i dały popis swoich umiejętności, tworząc doskonale (nie)doskonałe stylizacje z wykorzystaniem produktów Authentic Beauty Concept. Z pomocą czterech modelek zaprezentowały własne interpretacje naturalnych fryzur: od bardzo indywidualnych i niepretensjonalnych propozycji przez zachwycające formą i teksturą uczesania na pokazy mody oraz sesje zdjęciowe po codzienne stylizacje salonowe. Możliwość samodzielnego wypróbowania produktów jest znacznie cenniejsza niż jakakolwiek prezentacja, dlatego oddaliśmy kosmetyki w ręce naszych gości i służyliśmy im fachową radą.

Said Rubaii i Ismérie prowadzili stanowisko promujące podejście bez foto filtrów. Wyjaśnili, co skłoniło ich do dołączenia do wyjątkowej społeczności #authenticbeautymovement. Zaprezentowali podejście oparte na autentyczności oraz opowiedzieli, w jaki sposób surowa estetyka rezygnacji z filtrów fotograficznych uzupełnia filozofię, którą kierują się w życiu prywatnym i własnych salonach. „Źródłem piękna jest nasza indywidualność i charakter. Szczerość jest atrakcyjna”. Authentic Beauty Concept jednoczy podobnie myślących przedstawicieli różnych zawodów oraz zachęca do inspirujących rozmów o własnej historii i wartościach. Nagrania prezentujące taką wymianę myśli były wyświetlane w części filmowej. 

Na tym etapie goście, którzy zanurzyli się w świecie Authentic Beauty Concept, mogli dołączyć do ruchu, wyzwalając swoją kreatywność, wymieniając się pomysłami, zdobywając nowe umiejętności i tworząc piękne przedmioty. 

Wymienianie się umiejętnościami jest nierozerwalnie związane z tym ruchem sztuki i rzemiosła
Dzielenie się umiejętnościami podczas warsztatów

 

Do ruchu Authentic Beauty Movement wkrótce dołączyli kolejni przedstawiciele twórczych zawodów oraz influencerzy. Ich wyjątkowe podejście do zagadnień takich jak sztuka, uroda, moda, styl życia i kultura doskonale wpasowuje się w wartości i idee związane z ruchem.

Aby wzmocnić poczucie świadomości i relaksu, Jessica Skye rozpoczęła warsztaty od przyjemnej lekcji jogi. To doświadczenie dostarczyło wszystkim energii na cały dzień pełen wrażeń. Następnie zrelaksowani i pełni energii goście pobudzali swoją kreatywność podczas prowadzonych przez Yaninę Trapachkę warsztatów z tworzenia mood boardów. Pochodząca z Polski dziennikarka zajmująca się modą i właścicielka agencji jest specjalistką w zakresie tworzenia i promowania oryginalnych marek, zarówno związanych z osobistymi projektami, jak i profesjonalnych. Kolejne warsztaty poprowadziła pracująca w Londynie fotograf mody Ina Lekiewicz, która opowiadała o procesie tworzenia niepowtarzalnego i autentycznego projektu – własnego magazynu Unpolished poświęconego modzie. Następnie Christine Friberg przedstawiła różne umiejętności związane z autentyczną modą. Szwedzka stylistka mody wyjaśniła, w jaki sposób zbudować podstawową garderobę dopasowaną do indywidualnego stylu.

Igor Josifovic opowiedział grupie zaintrygowanych słuchaczy o swojej słabości do naturalnych wnętrz wypełnionych roślinami. W otoczeniu roślin i czystych składników produktów Authentic Beauty Concept wyjaśnił, w jaki sposób uwzględnić naturalne elementy w projekcie wnętrza tak, aby je ożywić i pomóc nam zachować kontakt z rzeczywistością: „Lubię otaczać się roślinami. Przypominają mi o braku perfekcji, który jest tak piękny w przyrodzie”. Astrid Eudeline poprowadziła interesujące warsztaty poświęcone minimalistycznym pracom z papieru  – po ich zakończeniu we wnętrzu przybyło subtelnych pastelowych akcentów podkreślających szatę graficzną opakowań produktów Authentic Beauty Concept. 

Christine Friberg i Jessica Skye rozkręciły imprezę dzięki fantastycznym umiejętnościom didżejskim
Bądźmy autentyczni – tańczmy, jakby nikt nie patrzył!
 

Premiera marki Authentic Beauty Concept zachęciła jeszcze więcej osób do dołączenia do ruchu #authenticbeautymovement, więc nie pozostało nam nic innego jak uczczenie wprowadzenia na rynek nowej linii do stylizacji i pielęgnacji włosów, jej wyjątkowej filozofii, czystego i minimalistycznego procesu produkcji oraz związanego z nią inspirującego ruchu. Cover band Cannibal Koffer zagrał kilka energetycznych hitów, a Jessica Skye i Christine Friberg, które wcześniej tego samego dnia dzieliły się swoimi umiejętnościami, objęły władanie nad konsolą didżejską i zagrały zachęcający do ruszenia na parkiet set. Dzięki temu goście mogli oddać się nieskrępowanemu tańcowi i przekonać się, że to najlepszy sposób, aby być sobą.

W Berlinie odbyło się specjalne wydarzenie z okazji premiery marki Authentic Beauty Concept. Poznaj gości, ambasadorów i influencerów będących częścią ruchu związanego z marką produktów do stylizacji i pielęgnacji włosów. Dołącz do ruchu #authenticbeautymovement

#Authentic­Beauty­Movement
#MYBELIEF